وارد کننده انواع نخ جوت در ایران

درباره نخ جوت اصل

جوت اصل

در این مقاله می خواهیم درباره نخ جوت اصل و نحوه خرید نوع درجه یک آن به شما مطالبی را ارائه دهیم که می توانید آن را مطالعه کنید . یکی از نخ های مهم در صنعت نساجی و قالیبافی این نخ می باشد که برای استفاده از ان حتما باید موارد اصل آن را تهیه کنید تا در هنگام بافت قالی و یا  فرش ماشینی بهترین کیفیت بافته شود و به خدمت مشتریان ارائه و عرضه شود . چیزی که واضح است این است که همه به نوعی باید دنبال کیفیت یک کالا باشند اما برخی ها متاسفانه فقط دنبال نخ جوت ارزان هستتند و نه نخ با کیفیت . بنا براین آنهایی که فقط به قیمت آن نگاه می کنند و اولویت اول آنها قیمت کالای مورد نظرشان است حتما به مشکل برخواهند خورد . اما از این موارد که بگذریم برخی ها واقعا دنبال کیفیت و مرغوبیت هستند ولی اطلاعات قابل قبولی در این زمینه ندارند بنابراین نمی توانند گاها کیفیت را از اصل و غیر اصل تشخیص بدهند . اگر نخ جوت اصل را نمی شناسید مقاله ما به دنبال این است که این کالا را به شما معرفی کند تا بتوانید با آن آشنا شوید و بتوانید در انتخاب خود بهترین خرید و سود و کیفیت را داشته باشید .


نخ جوت چیست ؟

جوت لیفی طبیعی است که بیشتر از ساقه آن استفاده می کنند و در صنایع مختلف از جمله فرش ماشینی و کنسروسازی کاربردارد . نخ جوت در کشور هایی تولید می شود مکه کارگران آن زحمان زیادی می کشند ولی دستمزد کم دریاففت می کنند تولید می شود و به دیگر کشور ها و نقاط خارجی ارسال می گررد . برای تهیه نخ جوت باید زحمات زیادی کشیده شود چرا که هم کار زیادی می برد تا به نخ تبدیل ضشود و هم قیمت و سود بسیار پایینی دارد . برای همین که قیمت این کالا بسیار پایین است و به صرفه است مشتریان مخصوصا صنایع غذایی و قالیبافی به دنبال این نخ می روند . به غیر از هزینه بسیار پایین این کالا دیگر ویژگی هایی هم در نخ جوت اصل وجود دراد که مشتریان را مجاب به خرید آن کند . مقاومت بالا در برابر فشار مکانیکی و همچنین سطح نرم  صاف از ویژگی های این الیاف هستند که می توانند برای انواع صنایع به کار بروند . نخ جوت اصل در کشور هایی چون هند ، بنگلادش ، چین ، تایلند و اندونزی تهیه و به صادرات می رسد . در کشور خودمان نیز این کالا قبلا در مناطق شمالی و مرطوب کشور کشت می شده است اما با گذشت زمان و اینکه این کالا برای رسیدن به نخ سختی زیادی داشته است کم کم از تهیه و کشت این کالا صرف نظر شده است و اکنون در کشورهایی که گفتیم این الیاف به صورت انبوه تولید و به عرضه جهانی می رسد . سطح نرم و صاف نخ جوت می تواند برای سطح تار و پود قالی ها به خصوص در فرش های ماشینی استفاده شود . هم چنین نخ جوت کاشان می تواند به علت داشتن حفره در سطح الیاف در بسته بندی مواد غذایی و سبزیجات به کار گرفته شود . برخی از موادی که نیاز به گردش هوا دارند می توانند در بسته بندی جوت قرار بگیرند و بدین ترتیب شما می توانید مواد خود را تا مدت ها بدون فاسد شدن درون بسته بندی نگه دارید .

تهیه نخ جوت اصل در کاشان

همانطور که گفتیم این الیاف در کشور هایی که دارای شرایط آب و هوایی استوایی هستند تولید می شوند . اما واردات نخ جوت در ایران توسط یکی از شرکت های مهم و فعال در زمینه جوت صورت می گیرد . برای تهیه این نوع نخ می توانید از شرکت بهار جوت کاشان که دارای سالها تجربه وفعالیت در این زمینه می باشد کمک بگیرید و نخ جوت ارزان را با کیفیت بسیار بالا از این گروه تولیدی و فعال تهیه کنید . در واقع این شرکت به صورت مستقیم از کشور بنگلادش نخ را وارد می کند و با قیمت بسیار مناسب آن را در اختیار مشتریان داخلی قرار میدهد . در واقع این شرکت نمایندگی نخ جوت در کاشان محسوب می شود و به همین دلیل دارای اعتبار کافی برای خرید این کالا می باشد .


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

واحد تحقیق و توسعه

لینکهای مرتبط